HTML

Palack

Borok, ételek, kóstolások.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Türkménbasi: Pedig nem is legerősebb borával kezdtél;-) (2010.12.15. 17:21) Szászi I.
  • musi: @Palack: ja nem, azt hiszem én értettem félre a linket. Láttam valamelyik blogban egy hasonlót, és amikor rákattintottam, kiírta... (2009.06.04. 15:17) A borfesztivál
  • Palack: @musi: Szia, a poszt végén szereplő 'Palack főoldalra!' linkre gondolsz? Mert ott egyszerűen csak belinkeltem a saját blogom. Va... (2009.06.04. 11:52) A borfesztivál
  • musi: helo, hogyan kell a "főoldalra ajánlás" linket megcsinálni? :) (2009.06.04. 11:31) A borfesztivál
  • Palack: Borbori, szerényen azt válaszolhatom, hogy már kisiskolás koromban is volt olyan tanítónénim, aki azért nem szeretett, mert tudt... (2007.12.28. 20:24) Költözés
  • Utolsó 20

Pontozás (változott cseppet)

1 pont  - rossz
2 pont  - nem jó
3 pont  - iható
4 pont  - korrekt
5 pont  - jó
6 pont  - nagyon jó
7 pont  - szép
8 pont  - nagyon szép
9 pont  - nagy
10 pont - tökéletes

Csirkemell furmint

2007.10.03. 23:25 Palack

Volt otthon egy kis maradék csirkemell és félszáraz furmint. Kár lett volna az enyészetnek hagyni őket. Ezért inkább készítettem valamit, ami nem meglepő módon jól ment a furminthoz, sőt. A félszáraz furmintból - ami nálam egyébként nem jó pont - szép szárazat csinált. Ehhez azért kellett, hogy eredetileg se legyen csúnya.

  • csirkemell
  • alma
  • őszibarack
  • dijoni mustár
  • méz
  • olaj
  • mézessütemény fűszerkeverék
  • tarkabors

A kicsontozott bőr nélküli csirkemellet nagyobb darabokra vágtam - egy mellet 5-6 darabba. Aztán olajat, dijoni mustárt és mézet kevertem össze - az arányokkal itt ízlés szerint lehet kísérletezni. Készülhet száraz, félszáraz, félédes és édes furmint. Tettem még bele mézessütemény fűszerkeveréket, helyette lehet használni: fahéjat, szerecsendiót, koriandert, édesköményt, gyömbért, szegfűszeget, szegfűborsot, ánizst, csillagánizst, borsot és kardamont. Szigorúan ebben a sorrendben. Én inkább a könnyebb utat választottam hétköznap este lévén. Aztán fogtam egy szép zöldalmát, és egy keményebb őszibarackot meghámoztam, kimagoztam és elnyolcadoltam. A csirkedarabokkal együtt beleforgattam a mézes mustáros édes fűszeres olajos pácba, őröltem rá tarkaborsot, és kicsit állni hagytam. Ha lett volna otthon, akkor körtét is raktam volna bele.

Végül egy kis tepsibe raktam, lefedtem fóliával kb. 20 percig így, majd 15 percig fedetlenül 200 fokos sütőben sütöttem. Egyszerű, üdítő és kiválóan furmintos ízvilága van. Jólesett hozzá a félszáraz furmint, amivel egyébként bajban lettem volna félszárazsága miatt.

Palack főoldalra!

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: alma körte recept méz mustár csirkemell őszibarack

A bejegyzés trackback címe:

https://palack.blog.hu/api/trackback/id/tr82184164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: download 2018.12.12. 03:47:29

Fansadox на русском скачать торрент - deticknonpfor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása